معرفی برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

علاقه به زیباتر شدن و زیباتر دیده شدن در چشم اطرافیان وجود دارد. به خصوص خانم هایی که بیشتر به موضوعات زیبایی علاقه دارند. یکی از علایق خانم ها برای زیبایی استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی است که امروزه به دلیل تنوع برندها و محصولات موجود در بازار انتخاب آن بسیار سخت شده است اما در عین حال مهمترین نکته برای سلامت و زیبایی پوست می باشد. استفاده از برندهای معتبر شرکت های آرایشی و بهداشتی زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که روزانه محصولات عالی ارائه می دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنیا آشنا کنیم. تی شرت و شلوار زنانه مدل زنانه تی شرت و شلوار زنانه مدل ایلاست بلوز و شلوار مادر و دختر مدل سه چرخه بلوز و شلوار زنانه تی شرت زنانه شلوار زنان، تی شرت و شلوار زنانه، تی شرت زنانه، شلوار زنانه

آشنایی با برندهای برتر لوازم آرایشی و بهداشتی

استفاده از لوازم آرایشی باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می شود و زمانی که در اجتماع هستند احساس بهتری به آن ها می دهد. دانستن دو نکته مهم برای همه شما خوانندگان عزیز ضروری است. اول از همه باید بدانید که در هر شرایطی زیبا هستید و لوازم آرایشی برای زیباتر شدن شما تولید می شود و نکته دوم انتخاب این محصولات به دلیل نامرغوب بودن برخی از لوازم آرایشی است. آنها به پوست آسیب می رسانند و زیبایی شما را از بین می برند. به همین دلیل انتخاب یک برند معتبر لوازم آرایشی چیزی است که باید به آن توجه کنید. محصولات زیبایی باید از مواد طبیعی ساخته شوند تا به پوست شما آسیب نرسانند.


1. معرفی برند لوازم آرایشی مک (MAC)

برند لوازم آرایشی مک یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای زیبایی در جهان است. به همین دلیل، ممکن است پیش بینی کرده باشید که مک در این لیست گنجانده شود. این برند محبوب که توسط فرانک توسکان تأسیس شد، در سال 1984 در کانادا شروع به کار کرد و چندین سال متوالی یکی از سه برند برتر لوازم آرایشی جهانی بوده است. محصولات تولید شده توسط این برند به قدری متنوع است که می توانید تمام نیازهای آرایشی خود را با آن برطرف کنید که باعث شده این برند به بیش از 120 کشور مختلف از جمله ایران صادر شود. یکی دیگر از ویژگی های این برند توجه آن به تمامی طبقات و نژادهای دنیاست به طوری که محصولات مک برای تمامی جنسیت ها، نژادها و سنین مختلف کارایی خاص خود را دارند. جالب است بدانید یکی از محصولات پرفروش این برند پنکیک مدل استودیو فیکس آن است.


2. معرفی برند آرایشی بهداشتی هدی بیوتی

هدی بیوتی یکی از برندهای تازه تاسیسی است که به دلیل کیفیت و تاثیرگذاری بالای محصولات خود توانسته به یکی از پرفروش ترین و بهترین برندهای آرایشی تبدیل شود و به جرأت می توان گفت که این برند یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در جهان امروز این شرکت در سال 1392 توسط "هدی کتان" راه اندازی شد و محصولات متنوعی از جمله رژ لب، پالت سایه، هایلایتر و ... را روانه بازار کرد که تمامی محصولات تولید شده توسط این برند دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند که باعث استقبال و توجه بسیاری از افراد شد. زنان به این برند یکی از محبوب ترین محصولات این برند پالت هایلایتر سه بعدی است. فرمولاسیون رنگی خاص و مخملی این پالت باعث شده تا طبیعی ترین حالت را به چهره فرد بدهد. همچنین سایه های صورتی این محصول برای پوست های روشن و معمولی، سایه های برنزه برای پوست های تیره و برنزه و در نهایت رنگ طلایی برای پوست های متوسط ​​تا تیره است.


3. معرفی برند لوازم آرایشی کلینیک

برند لوازم آرایشی کلینیک یکی از محبوب ترین برندهای دنیاست. این برند با توجه به پوست مردم هر منطقه محصولات متنوعی را ارائه می دهد که باعث محبوبیت این برند شده است. البته این برند آمریکایی طبقه اجتماعی مرفه و ثروتمند را هدف قرار داده و محصولات خود را به طور خاص برای این طبقه از جامعه ارائه می کند. جالب است بدانید برند کلینیک اولین برندی است که تست ضد حساسیت را بر روی محصولات خود اجرا کرد و به مشتریان خود اطمینان داد که محصولاتش کاملا تست شده و بدون حساسیت هستند. در بین محصولات این برند، کرم پودر، پنکیک و کرم های مراقبتی بیشترین محبوبیت را داشته اند.


4. معرفی لوازم آرایشی برند دیور

لوازم آرایشی برند دیور ساخت کشور فرانسه از نظر کیفیت و خلاقیت عالی هستند. اگر تا به حال از محصولات این برند استفاده نکرده اید، بهتر است این کار را انجام دهید زیرا تمامی محصولات این برند دارای کیفیت عالی هستند. علاوه بر لوازم آرایشی این برند، محصولات مراقبتی مانند سرم دور چشم و سرم آبرسان نیز محبوبیت زیادی داشته اند.

 


می پسندم نمی پسندم

ویژگی های شارژر اصلی اپل

اپل فقط توصیه می کند که از آداپتورها و شارژرهای اصلی این شرکت استفاده کنید تا دستگاه های شما در هنگام شارژ آسیب نبینند. از آنجایی که آداپتور با آیفون های جدید عرضه نمی شود، شناسایی آداپتور آیفون اصلی و تقلبی بسیار مهم است. در این مقاله به توضیح تفاوت شارژر تقلبی و اورجینال اپل می پردازیم.

ویژگی های شارژر اصلی اپل
در ابتدا لازم است بگوییم که برای شارژ دستگاه هایی مانند آیفون، آی پد و ایرپاد اپل نیازی به استفاده از شارژر اصلی اپل ندارید و با استفاده از هر شارژر استاندارد و اصلی می توانید از آسیب دیدن دستگاه های خود جلوگیری کنید.

نکته در استفاده از شارژرهای اصلی این است که در این آداپتورها به دلیل استاندارد ساخت و کیفیت بالای برد و قطعات داخل آن، نوسان ولتاژ این آداپتورها نسبت به آداپتورهای تقلبی و تقلبی بسیار کمتر است.

باتری های دستگاه های الکترونیکی سیار از نوع لیتیوم یونی هستند و برای شارژ آنها باید از مقدار ولتاژ ثابت استفاده شود. ولتاژ شارژ بیش از حد یا خیلی کم می تواند به باتری آسیب برساند و در نهایت به دستگاه آسیب برساند.

آیفون ها با ولتاژ 5 ولت شارژ می شوند، مهم نیست از چه آداپتوری استفاده می کنید و آداپتور از چه کسی ساخته شده است، تا زمانی که آداپتور شما نوسانات ولتاژ بسیار کمی داشته باشد، باتری آیفون شما آسیب نمی بیند.

ویژگی کابل شارژ فیک اپل
کابل های شارژ فیک علاوه بر کیفیت ساخت پایین که در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد.

اما ویژگی کابل شارژ تقلبی و تفاوت اصلی کابل شارژ اصلی با آیفون تقلبی استفاده از کابل نازکتر برای کاهش هزینه های تولید است. این کار از عبور جریان کافی از سیم جلوگیری می کند و سرعت شارژ دستگاه شما را کاهش می دهد.

این خود را در این واقعیت نشان می دهد که درگاه های سیم در هنگام شارژ داغ می شوند، اما شما شارژر اصلی را می گیرید و برای شما فایده ای ندارد که یک شارژر تقلبی تهیه کنید و بعداً متوجه تقلبی بودن آن شوید.

بیشتر بخوانید: مشکلات تعویض باتری آیفون

کابل شارژ اصلی اپل فیک را شناسایی کنید
کابل های اصلی اپل که حدود 17 اینچ از پورت USB آنها فاصله دارند، دارای برچسب "طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا"، "مجموعه شده در چین" یا "مجموعه شده در ویتنام" یا "Indústria Brasileira" هستند و به دنبال آن یک سری برچسب گذاری شده است. یک عدد 12 رقمی خواهید دید.

کابل شارژ اصلی آیفون را شناسایی کنید

تشخیص کابل شارژ آیفون

این متن باید کاملا صاف و منظم چاپ شود و نبود این متن یا غیرصاف بودن آن تفاوت کابل شارژ تقلبی با آیفون اصلی است.

مقایسه پورت های اتصال و چاپ لیزری
با بررسی پورت لایتنینگ و پورت USB کابل ها می توان شارژر اصلی و فیک اپل را تشخیص داد. در ادامه به بیان تفاوت های این قطعات می پردازیم.

 

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/iphone-charger/


می پسندم نمی پسندم