طیفی از مدل های کوهنورد

دسترسی به بخش عمده ساختمان و سایر صنایع اغلب دشوار است - که برای یک کلایمر استاندارد بسیار زیاد است. اگر به دنبال راهی ایمن و موثر برای انجام این کارها بدون اینکه شما یا تیمتان را در معرض خطر قرار دهید، هستید، تجهیزات ممتاز پاسخگوست! مهم نیست که چه وظیفه ای دارید، از نصب چراغ در ساختمان های بلند بیرونی گرفته تا انجام تعمیر و نگهداری در کارخانه ها، اجاره یک کلایمر جایگزین داربست یک قطعه کوهنوردی می شود که هرگز نباید بدون آن سفر کنید. با این حال، آنچه ممکن است متوجه نشوید این است که اجاره داربست جایگزین برای کلایمر معمولاً گزینه بهتری نسبت به خرید تجهیزات کلایمر است!

1. گزینه Climber بسیار ارزان تر است

بسیاری از مردم به دلیل هزینه گزافی که برای کلایمر خرج می کنند از سرمایه گذاری روی کلایمر با کیفیت اجتناب می کنند. این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند کاری را که انجام می دهند به سرعت و کارآمد انجام دهند. شرکت های کوچکتر و استارت آپ ها اغلب شغل خود را به دلیل نداشتن تجهیزات لازم از دست می دهند. با این روش می توانید بدون نگرانی از هزینه اولیه از بهترین ابزارهای دسترسی موجود در بازار استفاده کنید.

2. از هزینه های اضافی نگهداری بر روی کوهنورد خودداری کنید

علاوه بر هزینه های اولیه نصب کلایمر در کرج برای خرید یک کوهنورد جدید، بسیاری از شرکت ها از هزینه های نگهداری مداوم غفلت می کنند. نگهداری و تعمیرات نقش مهمی در حفظ اجاره کلایمر جایگزین داربست شما بر اساس استانداردهای بهینه و ایمن و ایمن نگه داشتن کارکنان ایفا می کند، اما آنها اغلب می توانند زمانی که انتظارش را ندارند، کار را به مسیر اصلی خود برگردانند. در استخدام تجهیزات، تعمیرات و تعمیرات اساسی به عهده شرکت اجاره است - و ما با استفاده از مانیتورهای نرم افزاری پیشرفته و همکاری با تکنسین ها و مکانیک های ماهر، ایمنی شما را بسیار جدی می گیریم.

3. ایده آل برای استفاده کوتاه مدت

آیا پروژه ای دارید که نیاز به تجهیزات دسترسی دارد، اما نمی دانید پس از اتمام پروژه به چه چیزی نیاز دارد؟ شاید می دانید که کسب و کار شما در ماه ها یا فصول خاصی تجارت بیشتری دارد و Climber سال های دیگر بیکار است؟ اگر به نظر شما می رسد، خرید یک آسانسور کامل جایگزین داربست ممکن است بهترین تصمیم نباشد. با قراردادهای کوتاه مدت و بلند مدت، لیفتک می تواند به شما در رفع تمام نیازهای دسترسی شما کمک کند.

4. طیفی از مدل های کوهنورد

می دانیم که هر سایت کاری متفاوت است و هر پروژه شرایط متفاوتی دارد. به همین دلیل است که ما طیف گسترده ای از کلایمرهای جایگزین داربست را در دسترس داریم که به شما امکان می دهد گزینه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. ارتفاعی که باید به آن برسید، تعداد افرادی که باید به اوج برسید، سطحی که صعود خواهید کرد و اینکه آیا در داخل خانه یا خارج از منزل کار خواهید کرد را در نظر بگیرید!

وقتی صحبت از دسترسی به مکان های دشوار در ساختمان یا کارخانه شما می شود، نمی توان انکار کرد که اجاره کلایمرهای جایگزین داربست می تواند راه حل ایده آل باشد. با این حال، اگر به دلیل نگرانی های هزینه از خرید Climer Climber خود صرف نظر کرده اید، خوشحال خواهید شد که راه دیگری وجود دارد! با اجاره داربست جایگزین کلایمر، می توانید بدون نگرانی از هزینه های گزاف از هر چیزی که به همراه یک قطعه تجهیزات درجه یک ارائه می شود، بهره ببرید. امروز با Liftech صحبت کنید تا ببینید چگونه اجاره یک کوهنورد دسترسی می تواند به کسب و کار شما کمک کند.


می پسندم نمی پسندم

تریلر فیلم پنتاوریت: مایک مایرز همه جاست

یک بازیگر در نقش چندین شخصیت، جوامع مخفی... به نظر می رسد که مارول با اسکار آیزاک با موفقیت و زیبایی دو (و احتمالاً سه) نسخه از شخصیت خود را در "شوالیه ماه" یا ایلومیناتی بازی می کند، که به تازگی توسط یک "دکتر" تایید شده است. کلیپ Strange in the Multiverse of Madness.

متأسفانه، تریلر سریال جدید نتفلیکس "The Pentaverate" در مقایسه با آن آسیب می بیند. یعنی خیلی کلی خیلی این گروهی از ابرقهرمانان از شاخه دیگری از جهان چندگانه یا نگاهی عمیق به آنچه باعث اختلال هویت تجزیه ای می شود نیست. این مایک مایرز است که تعداد زیادی پروتز می پوشد و شخصیت های بسیار زیادی را بازی می کند، حتی برای یک کمدی.

ببینید، او قبلاً این کار را انجام داده است، و نقش‌های متفاوتی را در مجموعه‌ای از فیلم‌ها بازی کرده است، از جمله فیلم‌های «آستین پاورز» که من آن‌ها را دوست دارم. با این حال، در آن فیلم ها، همه چیز به نقش های دیگر او بستگی نداشت. این واقعاً در مورد آستین و ماهی های خارج از آب / زمان بود. من فقط تریلر کمدی جدید مایک مایرز را دیده‌ام، اما دیدن همزمان او در چهره‌های مختلف روی صفحه، خسته‌کننده است. این یک چیز بد است، و در یک طرح کار می کند، اما قبل از اینکه 45 ثانیه به تریلر برسید از آن خسته شده بودم. ترفندها فقط برای مدت طولانی کار می کنند. این فقط... حدس می‌زنم این کلمه احمقانه است، اما من معمولاً چیزهای احمقانه را دوست دارم. من عاشق کمدی گسترده هستم. من عاشق حماقت هستم من با همان شوخی ده ها بار می خندم. این به نظر می رسد که یک صحنه وحشتناک "شنبه شب زنده" است که به سختی نیم ساعت پایانی نمایش را می سازد. چهره زیبای راب لو در ابتدا مرا جذب کرد و سپس، بم. آرایش بد، و خدای من، یکی از آن مایک مایرز شبیه پدربزرگ من است. من این را اصلا دوست ندارم


مدتی است که یک تریلر را تماشا نکرده ام که باعث ناراحتی من شده است. می دانم که افراد زیادی روی این موضوع کار کرده اند، و از گفتن آن متنفرم، اما این افتضاح به نظر می رسد. هر چند خودت قضاوت کن هی، شاید داستان دلچسبی باشد. لطفا بگذارید داستانی دلچسب باشد. میخوام اشتباه کنم

«پنتاورات» با بازی مایک مایرز در نقش افراد مسن، کیگان-مایکل کی («کیانو»)، کن جونگ («جامعه»)، لیدیا وست («سال‌ها و سال‌ها»)، دبی مازار («رفقای خوب»)، ریچارد مک کیب ("والاندر") و جنیفر ساندرز ("کاملا شگفت انگیز"). مایرز به عنوان تهیه کننده اجرایی با کارگردانی تیم کرکبی ("Veep") فعالیت می کند.


اگر یک انجمن مخفی پنج نفره از طاعون سیاه سال 1347 برای تأثیرگذاری بر رویدادهای جهان به نفع بیشتر کار می کرد، چه؟ با شروع این سری جدید، یک روزنامه‌نگار بعید کانادایی خود را درگیر ماموریتی می‌یابد تا حقیقت را کشف کند و احتمالاً خودش دنیا را نجات دهد. به یاد داشته باشید، پنتاورات هرگز نباید افشا شود!


می پسندم نمی پسندم

نکاتی برای خرید لوازم جانبی دوچرخه

لوازم جانبی دوچرخه اقلامی هستند که همراه دوچرخه نیستند، بنابراین بیشتر لوازم مربوطه را هر فرد بنا به کاربرد و سلیقه تهیه می کند. لوازم جانبی بسیار متنوع هستند، زیرا اندازه و روش استفاده برای هر فرد متفاوت است. دوچرخه سواران حرفه ای مطمئناً کاربردها و انتظارات متفاوتی نسبت به دوچرخه سواران حرفه ای دارند.

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید هر روز به عنوان یک ورزش دوچرخه سواری کنید، یا اگر می خواهید برای کاهش آلودگی دوچرخه سواری کنید، ممکن است نیاز به خرید لوازم جانبی دوچرخه داشته باشید. با ما همراه باشید تا توصیه های آن را مرور کنیم.

 


از لوازم جانبی دوچرخه می توان به آینه، چراغ، توربین، قفل، پمپ، کیف، کیلومتر شمار، قمقمه، جا قمقمه، کلاه ایمنی، دستکش، بوق، روکش زین و راهنما اشاره کرد. در دوچرخه سواری بیشتر داریم. حالا بیایید نگاهی به نکاتی برای خرید لوازم جانبی دوچرخه بیندازیم:

 

چراغ یکی از مهم ترین لوازم جانبی دوچرخه است و خرید آن در بالای لیست قرار دارد. دارای حالت های مختلفی از جمله ثابت، چشمک زن، رقص نور است که برای دوچرخه سواری در شب بسیار موثر است. برخی از مدل ها توانایی تولید نور لیزر در اطراف دوچرخه در شب را دارند و به این ترتیب حریم خصوصی را برای رانندگان فراهم می کنند. خرید یک مدل شارژی بدون نیاز به باتری بسیار کاربردی تر است.

 

قفل یکی دیگر از لوازم جانبی دوچرخه است که انواع فلزی از پایداری و امنیت بالایی برخوردار است.

 

روکش دوچرخه به شما کمک می کند تا در صورت تصادف از آسیب به بدنه جلوگیری کنید. البته برخی افراد تنها به دلیل جنبه تزئینی از آن استفاده می کنند. این کاور قسمت هایی مانند بدنه اصلی و فرمان را پوشش می دهد.

 

زین یا روکش زین توانایی قابل توجهی در کاهش خستگی شما دارد. اگر به مدت طولانی از دوچرخه استفاده می کنید، توجه به این وسیله در خرید لوازم جانبی دوچرخه در اولویت قرار دارد.

 

پمپ یکی از ابزارهای اصلی هر دوچرخه سواری است، زیرا با سوراخ شدن چرخ ها به راحتی می توانید آن را با پمپ خارج کرده و به راه خود ادامه دهید. پمپ های دستی که وزن کمتری دارند گزینه بهتری برای خرید هستند زیرا جابجایی آنها راحت تر است و می توانید به راحتی آنها را با خود حمل کنید.

 

کیلومتر شمار یکی از ابزارهای مهم برای دوچرخه سواران حرفه ای است، زیرا مسافت طی شده را می توان برای محاسبه میزان کالری مصرفی محاسبه کرد.

 

کیف یکی از وسایلی است که به شما در حمل وسایلی مانند پمپ، آچار یا باتری کمک می کند و در صورت نیاز در دسترس است. این کیف بر روی بدنه دوچرخه نصب می شود و باعث می شود وسایل لازم را همیشه همراه خود داشته باشید.

 

کلاه ایمنی دوچرخه نیز از جمله لوازم جانبی دوچرخه است که ایمنی دوچرخه سوار را افزایش می دهد. استفاده از این دستگاه فقط برای افراد مبتدی یا حرفه ای نیست و یک ضرورت است. هنگام خرید کلاه حتما آن را روی سرتان امتحان کنید تا وزن کمی داشته باشد و به خوبی روی سرتان قرار بگیرد و تکان نخورد.

 

قمقمه عنصر دیگری است که دوچرخه سوار باید همیشه همراه خود داشته باشد و در فواصل زمانی معین آب بنوشد. توجه به این نکته برای حرفه ای ها یا ورزشکاران بسیار مهم است.


می پسندم نمی پسندم

معرفی برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

علاقه به زیباتر شدن و زیباتر دیده شدن در چشم اطرافیان وجود دارد. به خصوص خانم هایی که بیشتر به موضوعات زیبایی علاقه دارند. یکی از علایق خانم ها برای زیبایی استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی است که امروزه به دلیل تنوع برندها و محصولات موجود در بازار انتخاب آن بسیار سخت شده است اما در عین حال مهمترین نکته برای سلامت و زیبایی پوست می باشد. استفاده از برندهای معتبر شرکت های آرایشی و بهداشتی زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که روزانه محصولات عالی ارائه می دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی دنیا آشنا کنیم. تی شرت و شلوار زنانه مدل زنانه تی شرت و شلوار زنانه مدل ایلاست بلوز و شلوار مادر و دختر مدل سه چرخه بلوز و شلوار زنانه تی شرت زنانه شلوار زنان، تی شرت و شلوار زنانه، تی شرت زنانه، شلوار زنانه

آشنایی با برندهای برتر لوازم آرایشی و بهداشتی

استفاده از لوازم آرایشی باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می شود و زمانی که در اجتماع هستند احساس بهتری به آن ها می دهد. دانستن دو نکته مهم برای همه شما خوانندگان عزیز ضروری است. اول از همه باید بدانید که در هر شرایطی زیبا هستید و لوازم آرایشی برای زیباتر شدن شما تولید می شود و نکته دوم انتخاب این محصولات به دلیل نامرغوب بودن برخی از لوازم آرایشی است. آنها به پوست آسیب می رسانند و زیبایی شما را از بین می برند. به همین دلیل انتخاب یک برند معتبر لوازم آرایشی چیزی است که باید به آن توجه کنید. محصولات زیبایی باید از مواد طبیعی ساخته شوند تا به پوست شما آسیب نرسانند.


1. معرفی برند لوازم آرایشی مک (MAC)

برند لوازم آرایشی مک یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای زیبایی در جهان است. به همین دلیل، ممکن است پیش بینی کرده باشید که مک در این لیست گنجانده شود. این برند محبوب که توسط فرانک توسکان تأسیس شد، در سال 1984 در کانادا شروع به کار کرد و چندین سال متوالی یکی از سه برند برتر لوازم آرایشی جهانی بوده است. محصولات تولید شده توسط این برند به قدری متنوع است که می توانید تمام نیازهای آرایشی خود را با آن برطرف کنید که باعث شده این برند به بیش از 120 کشور مختلف از جمله ایران صادر شود. یکی دیگر از ویژگی های این برند توجه آن به تمامی طبقات و نژادهای دنیاست به طوری که محصولات مک برای تمامی جنسیت ها، نژادها و سنین مختلف کارایی خاص خود را دارند. جالب است بدانید یکی از محصولات پرفروش این برند پنکیک مدل استودیو فیکس آن است.


2. معرفی برند آرایشی بهداشتی هدی بیوتی

هدی بیوتی یکی از برندهای تازه تاسیسی است که به دلیل کیفیت و تاثیرگذاری بالای محصولات خود توانسته به یکی از پرفروش ترین و بهترین برندهای آرایشی تبدیل شود و به جرأت می توان گفت که این برند یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در جهان امروز این شرکت در سال 1392 توسط "هدی کتان" راه اندازی شد و محصولات متنوعی از جمله رژ لب، پالت سایه، هایلایتر و ... را روانه بازار کرد که تمامی محصولات تولید شده توسط این برند دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند که باعث استقبال و توجه بسیاری از افراد شد. زنان به این برند یکی از محبوب ترین محصولات این برند پالت هایلایتر سه بعدی است. فرمولاسیون رنگی خاص و مخملی این پالت باعث شده تا طبیعی ترین حالت را به چهره فرد بدهد. همچنین سایه های صورتی این محصول برای پوست های روشن و معمولی، سایه های برنزه برای پوست های تیره و برنزه و در نهایت رنگ طلایی برای پوست های متوسط ​​تا تیره است.


3. معرفی برند لوازم آرایشی کلینیک

برند لوازم آرایشی کلینیک یکی از محبوب ترین برندهای دنیاست. این برند با توجه به پوست مردم هر منطقه محصولات متنوعی را ارائه می دهد که باعث محبوبیت این برند شده است. البته این برند آمریکایی طبقه اجتماعی مرفه و ثروتمند را هدف قرار داده و محصولات خود را به طور خاص برای این طبقه از جامعه ارائه می کند. جالب است بدانید برند کلینیک اولین برندی است که تست ضد حساسیت را بر روی محصولات خود اجرا کرد و به مشتریان خود اطمینان داد که محصولاتش کاملا تست شده و بدون حساسیت هستند. در بین محصولات این برند، کرم پودر، پنکیک و کرم های مراقبتی بیشترین محبوبیت را داشته اند.


4. معرفی لوازم آرایشی برند دیور

لوازم آرایشی برند دیور ساخت کشور فرانسه از نظر کیفیت و خلاقیت عالی هستند. اگر تا به حال از محصولات این برند استفاده نکرده اید، بهتر است این کار را انجام دهید زیرا تمامی محصولات این برند دارای کیفیت عالی هستند. علاوه بر لوازم آرایشی این برند، محصولات مراقبتی مانند سرم دور چشم و سرم آبرسان نیز محبوبیت زیادی داشته اند.

 


می پسندم نمی پسندم

ویژگی های شارژر اصلی اپل

اپل فقط توصیه می کند که از آداپتورها و شارژرهای اصلی این شرکت استفاده کنید تا دستگاه های شما در هنگام شارژ آسیب نبینند. از آنجایی که آداپتور با آیفون های جدید عرضه نمی شود، شناسایی آداپتور آیفون اصلی و تقلبی بسیار مهم است. در این مقاله به توضیح تفاوت شارژر تقلبی و اورجینال اپل می پردازیم.

ویژگی های شارژر اصلی اپل
در ابتدا لازم است بگوییم که برای شارژ دستگاه هایی مانند آیفون، آی پد و ایرپاد اپل نیازی به استفاده از شارژر اصلی اپل ندارید و با استفاده از هر شارژر استاندارد و اصلی می توانید از آسیب دیدن دستگاه های خود جلوگیری کنید.

نکته در استفاده از شارژرهای اصلی این است که در این آداپتورها به دلیل استاندارد ساخت و کیفیت بالای برد و قطعات داخل آن، نوسان ولتاژ این آداپتورها نسبت به آداپتورهای تقلبی و تقلبی بسیار کمتر است.

باتری های دستگاه های الکترونیکی سیار از نوع لیتیوم یونی هستند و برای شارژ آنها باید از مقدار ولتاژ ثابت استفاده شود. ولتاژ شارژ بیش از حد یا خیلی کم می تواند به باتری آسیب برساند و در نهایت به دستگاه آسیب برساند.

آیفون ها با ولتاژ 5 ولت شارژ می شوند، مهم نیست از چه آداپتوری استفاده می کنید و آداپتور از چه کسی ساخته شده است، تا زمانی که آداپتور شما نوسانات ولتاژ بسیار کمی داشته باشد، باتری آیفون شما آسیب نمی بیند.

ویژگی کابل شارژ فیک اپل
کابل های شارژ فیک علاوه بر کیفیت ساخت پایین که در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد.

اما ویژگی کابل شارژ تقلبی و تفاوت اصلی کابل شارژ اصلی با آیفون تقلبی استفاده از کابل نازکتر برای کاهش هزینه های تولید است. این کار از عبور جریان کافی از سیم جلوگیری می کند و سرعت شارژ دستگاه شما را کاهش می دهد.

این خود را در این واقعیت نشان می دهد که درگاه های سیم در هنگام شارژ داغ می شوند، اما شما شارژر اصلی را می گیرید و برای شما فایده ای ندارد که یک شارژر تقلبی تهیه کنید و بعداً متوجه تقلبی بودن آن شوید.

بیشتر بخوانید: مشکلات تعویض باتری آیفون

کابل شارژ اصلی اپل فیک را شناسایی کنید
کابل های اصلی اپل که حدود 17 اینچ از پورت USB آنها فاصله دارند، دارای برچسب "طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا"، "مجموعه شده در چین" یا "مجموعه شده در ویتنام" یا "Indústria Brasileira" هستند و به دنبال آن یک سری برچسب گذاری شده است. یک عدد 12 رقمی خواهید دید.

کابل شارژ اصلی آیفون را شناسایی کنید

تشخیص کابل شارژ آیفون

این متن باید کاملا صاف و منظم چاپ شود و نبود این متن یا غیرصاف بودن آن تفاوت کابل شارژ تقلبی با آیفون اصلی است.

مقایسه پورت های اتصال و چاپ لیزری
با بررسی پورت لایتنینگ و پورت USB کابل ها می توان شارژر اصلی و فیک اپل را تشخیص داد. در ادامه به بیان تفاوت های این قطعات می پردازیم.

 

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/iphone-charger/


می پسندم نمی پسندم

آموزش ها حاصل تجربیات کاربران حرفه ای در بازی های متعدد است

اگرچه او سپس دستگیر شد، اما بدیهیست که با استفاده از این روش، میتوان بازیکنان را در پوکر فریب داد. در واقع این فیلتر شدن استفاده می شود تا آن ها نتوانند به راحتی وارد سایت شوند و حتی ممکن است در هنگام استفاده از سایت دچار مشکل شوند؛ چرا که سرعت عمل کافی را نداشته باشند به همین علت سایت ها برای اینکه به کاربر کمک کنند فعالیت بهتری را داشته باشند به آن ها آدرس جدید پوکر بار را ارائه می کنند. یکی از مواردی که به کاربر کمک می کند سود خوبی را از سایت به دست آورد این است که دریافت نمایندگی داشته باشد. بونوس را می توان هدیه از سمت سایت پوکر بار در نظر گرفت که به کاربر کمک می کند سود بیشتری را به دست آورد. پوکر بار (pokerbar) از محبوب ترین سایت شرط بندی پوکر ها بین ایرانیان است که توانسته است به صورت تخصصی در زمینه بازی های شرط بندی فعالیت کند. سایت شرط بندی pokerbar توانست به صورت تخصصی بازی پوکر را به کاربران ارائه کند تا آن ها با خیال آسوده در این زمینه فعالیت کنند و به سود خوبی دست پیدا کنند. پشت سر گذاشتن این روند آموزش برای همه بازی ها باید رعایت شود ولی خب در مورد بازی انفجار به طور کل ماجرا فرق می کند و باید با دقت نظر بالا تری وارد به کار شوید! شما به راحتی می توانید با دانلود و نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند خود تعداد بیش از چهل عدد بازی های مختلف را به صورت آنلاین و با دوستان خود در سر تا سر دنیا تجربه کنید . مشکل اول این بود که اشخاص از ارائه پول سر باز می زدند. ما در این قسمت مهمترین امکانات را که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است ذکر می کنیم تا شما نیز با آشنا شدن این موارد بتوانید عملکرد بهتری را در سایت ارائه دهید. در واقع ریور پوکر به عنوان یک سایت برتر برای این بازی شناخته می شود زیرا امکانات ویژه و خاصی را در اختیارشان قرار داده است. ᠎

در واقع این آموزش ها حاصل تجربیات کاربران حرفه ای در بازی های متعدد است و شما زمانی که این تجربه ها را مطالعه می کنید؛ می توانید تکنیک های خاصی را نیز از آن ها پیدا کنید. جهت بازی پوکر دریک سایت معتبر و حرفه اي بر روی ورود بـه سایت شرط بندی در بالای سایت در نوار زرد رنگ کلیک نمایید. اگر ترجیح میدهید دریک کازینو بـه صورت زنده بازی کنید کـه مشکلی هم نیست. این سایت ایرانی توانست در کمترین زمان خود را در بین سایت های پوکر آنلاین محبوب نماید و با جوایزی که به تاپ هند ها و تاپ ریک ها می دهد مخاطبان زیادی را برای سایت خود دست و پا نماید.این سایت یکی از بهترین کازینو های آنلاین را دارد اما شهرت بیا گیمز بخاطر اسکریپت جذاب بازی پوکرش می باشد که هم ظاهر گرافیکی مناسبی داشته و هم از امنیت بالایی برخوردار است. PokerStar در بین علاقه مندان ایرانی با توجه به شرایط و دسترسی هایی که ارائه داده است بسیار معتبر شده است. خب در این مقاله که خوندید ما در مورد تاریخچه پوکر که توسط دریانوردان ایرانی به اروپا رسیده بود صحبت کردیم و روش برنده شدن در پوکر آنلاین رو گفتیم. گروه متخصصی در مورد بازی پوکر در این سایت حضور دارند که در این بازی ها نظارت دارند حتی آن ها آموزش های لازم در این زمینه را در اختیار کاربران گذاشته اند. بعضی از سایت ها ی پوکر خارجی برای ایرانیان برای احراز هویت شما ممکن است از شما شماره موبایل نیز بخواهند تا کد کاربری که به شماره موبایلتان پیامک میشود را در سایت وارد کنید. در دید گاه کلی و جامع ، بهترین سایت پوکر خارجی برای ایرانیان، ، باید دارای یکسری مشخصات و ویژگی ها باشد تا بتواند لقب بهترین و معتبرترین سایت بازی پوکر آنلاین را به خودش اختصاص بدهد. ریور پوکر با داشتن شلوغترین لابی آنلاین ایران بهترین سایت پوکر آنلاین با پول واقعی ؛ برای پوکر بازان حرفه اي میباشد. نه تنها شیوه های بازی بلکه استراتژی های بازی نیز تغییراتی کرده اند.دسترسی به این بازی برای علاقه مندان به ان بسیار ساده شده است.این دگرگونی بازی پوکر باعث شد پول زیادی وار این حوزه شود نیز افرادی زیادی با ان علاقه نشان دادند.بسیاری از بازیکنان حرفه ای این بازی جذاب، بطور معمول در هردوی ان ها یعنی هم لایو و هم آنلاین به بازی میپردازند. از این رو توجه داشته باشید که می توانید به راحتی از طریق ارسال کد دعوتی که در حساب کاربری تان وجود دارد از افرادی که تا کنون وارد این مرجع نشده اند دعوت به عمل آورید و با ورود هر فرد جدید بر تعداد زیر مجموعه های تان افزوده شود و این گونه کسب سود دهی را حتی بدون حضور در سایت داشته باشید که این امر باعث می شود تا سود دهی های تان بیشتر شود.

شما به ازای هر واریز بالای 200 هزار تومان 30 درصد پول بیشتر در اکانت خود دریافت خواهید کرد. برای این تورنمنت شما باید ورودی دویست هزار تومان را بپردازید اما نکته مهم این است که اگر برنده آن باشید جایزه صد میلیون تومانی به شما می رسد. تصور کنید شما وارد یک بازی پوکر شدید و میخواید مثلا با 100 هزار تومان بازی کنید اما میزی که با این قیمت هست فعال نیست و کسه دیگه این نیست که شما با اون بازی کنید. توجه داشته باشید که با توجه به ریسکی بودن شرط بندی ها این مرجع برای شما عزیزان اقدام به ایجاد بیمه شرط بندی نیز نموده است که شما می توانید این بیمه شرط بندی را در حساب کاربری خود فعال کنید تا در صورتی که شرط بندی های مختلف را انجام دادید و با شکست رو به رو شدید دچار خسارت نشوید و بتوانید به راحتی با این بیمه خسارت هایی که به شما وارد شده است را از بین ببرید و این گونه بدون سود هرگز از این سایت شرط بندی معتبر خارج نشوید. چرا که با وارد نمودن این ایمیل می توانید اگر در حین فعالیت های تان با مشکلی رو به رو شدید و نام کاربری و یا رمز عبور خود را فراموش نمودید برای باز گرداندن آن اقدام کنید چرا که در غیر این صورت شما باید حتما دوباره برای خود حساب کاربری ایجاد نمایید. از این رو توجه داشته باشید که بعد از وارد نمودن ایمیل و مشخصات تان برای خود یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید و این گونه در سریع ترین حالت ممکن دارای حساب کاربری در این مرجع شوید و برای هر بار ورود به سایت از طریق وارد کردن همین نام کاربری و رمز عبور اقدام کنید. برای آشنایی بیشتر با سایت پوکر بار پیشنهاد می کنیم که امکانات ویژه در آن ارائه شده است را بررسی کنید. سایت شرط بندی پوکر بار برای جذب کاربران بیشتر یک بخش ویژه را فراهم کرده است؛ در آن آموزش بازی پوکر را در اختیار کاربر می گذارد. تورنمنت های پوکر بار را بررسی کردیم و متوجه شدیم که تورنمنت پوکر اوماها طرفداران زیادی دارد. تورنمنت دیگری که در سایت pokerbar بسیار طرفدار دارد تورنمنت پوکر اوماها است که هر روز ساعت چهار برگزار می شود؛ ورودی آن نیز بسیار زیاد است اما نکته ای که اهمیت دارد این است که جایزه ای که شما دریافت می کنید پانصد میلیون تومان می باشد.

بـه صورتی کـه سرور 1 برای میز هاي سنگین اختصاص یافته اسـت و برای ورود حداقل 10 هزار تومان موجودی نیاز اسـت. هنگامی کـه در یکی از این موقعیت ها تا میشوید ؛ مطمئن شوید کـه جزئیات دست را یادداشت میکنید تا بتوانید بفهمید کـه آیا بعد از جلسه خود بـه درستی چسبیده اید یا خیر. شما از این طریق امنیت کامل را دارید و مطمئن هستید که هیچ هکری به شما حمله نخواهد کرد و سرمایه تان در این سایت حفظ خواهد شد. بعضی دیگر مانند درگاه گو پی پرو، مطمئن بوده و انجام تراکنش از طریق آن آسان می باشد. برای اطمینان خاطر می توایند سایتی را انتخاب کنید که در ارائه درگاه بانکی موفق ظاهر شده است. از این روش ها میتوان به دو شیوه ی پرداخت از جمله درگاه مستقیم بانکی و ارزهای دیجیتال اشاره کرد. امروزه بازی کازینو زنده پوکر بـه یک بازی پر سود در کازینو ها و سایت ها ی پیش بینی نتایج زنده بازی ها تبدیل شده است . بنابر این اکنون کـه ایده اصلی نحوه کار پوکر آنلاین و پوکر زنده را بـه دست آوردید ؛ بیایید در مورد بازی هاي پوکر بعدی صحبت کنیم. اکنون آموزش هر یک از این موارد را برایتان ارائه می کنیم. اگر می خواهید یکی از سایت های پیشرو پوکر را بشناسید ، ما سایت آی پوکر aypoker را به شما معرفی می کنیم زیرا یک سایت جذاب برای سرمایه گذاری خواهد بود. در ارتباط با سایت شرط بندی پوکر استارز باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دارای قسمتی برای ثبت پیش بینی های ورزشی می باشد که در بین ورزش هایی که ارائه داده است ورزش فوتبال پر طرف دار ترین ورزش معرفی می شود و شما علاقه مندان به این ورزش می توانید در بهترین شرایط ممکن برای خود این دسترسی را ایجاد کنید تا با چک کردن جدول های زمان بندی بتوانید دقیق ترین پیش بینی ها را بر روی مسابقه های و بازی های تیم های مورد علاقه تان داشته باشید و از سود دهی های بالایی که به همراه برد تیم محبوب خود کسب می کنید بسیار لذت ببرید. هدف اصلی در بازی پوکر درست کردن بهترین دست با پنج کارت (که به هر ترکیب یک دست گفته می شود) است و پس از آن بردن پول تمامی بازیکنان. با توجه کردن به این مسائل میشه بازیکنها رو بر اساس نوع و شیوه بازی که ارائه میدن در دسته بندی های مختلف قرار داد.


می پسندم نمی پسندم

از کجا باتری اچ تی سی اصل پیدا کنیم؟

موبایل HTC در مقایسه با سایر برندهای موبایل، رابط کاربری ساده تری دارد.

شرکت اچ تی سی هزینه بسیار زیادی صرف تحقیق و توسعه گوشی های همراه خود به خصوص باتری موبایل اچ تی سی کرده اما به نظر می رسد از لحاظ بازاریابی و فروش عملکرد مناسبی در سال های اخیر نداشته است.

اکثر کابران موبایل اچ تی سی، از ویژگی های فوق العاده این دستگاه موبایل کاملا راضی اند و انتظار دارند این برند مشهور بتواند مثل سال های گذشته به بازار رقابتی اسمارت فون ها بازگردد.

باتری موبایل اچ تی سی، ظرفیت قابل قبولی در مدل های جدید این گوشی هوشمند مثل اچ تی سی دیزایر 10 دارد و غیرقابل تعویض بودن این باتری ها نیز نشان می دهد که HTC از بالا بودن طول عمر مفید باتری اصلی برند خود مطمئن است.

باتری اصل موبایل اچ تی سی حدودا پس از 3 تا 4 سال استفاده مداوم، نیاز به تعویض پیدا می کند.

خرید باتری اصل موبایل اچ تی سی از فروشگاه آنلاین فونی شاپ در شرایطی که با یکی از مشکلات زیر در گوشی هوشمند خود مواجه هستید؛ می تواند به عملکرد بهتر تلفن همراه شما کمک کند:

  • باتری HTC به سرعت شارژ خالی می کند.
  • باتری موبایل اچ تی سی نیاز به شارژ مکرر دارد.
  • در صد باتری اچ تی سی حتی زمانیکه از آن استفاده نمی کنید؛ به سرعت کاهش پیدا می کند.
  • باتری اچ تی سی به درستی شارژ نمی شود.

تفاوت قیمت مدل های مختلف باتری موبایل اچ تی سی در بازار موجب شده تشخیص باتری اصل اچ تی سی از تقلبی آن برای کاربران مشکل شود.

بسیاری از فروشگاه ها باتری های تقلبی را با برچسب های کاملا مشابه با باتری اصل و با قیمت بالا به کاربران می فروشند.

استفاده از باتری تقلبی، عملکرد گوشی اچ تی سی را به طور قابل توجهی کاهش داده و به سخت افزار گوشی هوشمند و وسایل جانبی مانند شارژر نیز آسیب وارد می کند.

فروشگاه آنلاین فونی شاپ، انواع مدل های باتری اصل موبایل اچ تی سی را با قیمت مناسب برای فروش عرضه کرده است تا کاربران از سراسر کشور امکان سفارش آنلاین را داشته باشند.

با خرید از وب سایت فونی شاپ و بهره مندی از گارانتی 6 ماهه باتری های موبایل، می توانید از گوشی همراه خود با همان کارایی اولیه استفاده کنید.

منبع: https://fonishop.com/product-category/battery/battery-htc/


می پسندم نمی پسندم

نجوه ی طراحی عکس

 

 

به خاطر داشته باشید که فتوشاپ این سند جدید را "قفل" می کند ، که شما را از ویرایش مستقیم روی لایه باز می دارد.


برای باز کردن قفل آن ، فقط روی نماد قفل در نام لایه کلیک کنید تا از بین برود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لایه ها ، به مطالعه ادامه دهید.

جعبه ابزار فتوشاپ جعبه ابزار در نوار کناری سمت چپ بهترین دوست شما خواهد بود. این ابزارها براساس کارهایی که انجام می دهند به صورت گروهی دسته بندی می شوند:

• بخش بالا دارای ویژگی های انتخاب ، برش و برش است. از این موارد برای انتخاب قسمتهایی از تصاویر خود که می خواهید ویرایش یا بهبود یابد ، استفاده کنید

یا قسمتهایی را که می خواهید حذف شوند برش داده و برش دهید

. • بخش دوم دارای ابزارهای رتوش و رنگ است. از این موارد برای از بین بردن لکه های ناخواسته روی محصولات استفاده کنید ، تصویر خود را بکشید ، قسمت های خاصی را پاک کنید ،

آنها را رنگ آمیزی کنید و یا با وضوح یا تاری آن را تقویت کنید.

• بخش سوم ابزارهای طراحی و تایپ است. از این موارد برای نوشتن متن بر روی تصویر خود و یا رسم تصاویر بر روی آنها با استفاده از ابزار قلم استفاده کنید.

می پسندم نمی پسندم

جی تی ای 5 فارسی برای موبایل بدون دیتا

معرفی بازی جی تی ای 5 فارسی برای موبایل :

کل سناریوی GTA 5 Mobile از طریق یک شهر مجازی که سانتوس گمشده در اطراف ایالت سن آندریاس است ، تنظیم شده است. Grand Theft Auto V بسیار متمرکز بر داستان های جنایی برخی دیوانه ها است که همچنین جنایتکار هستند. حالتهای حرفه ای بازی آنها به طور مشخص بر اساس طنز جنایی است. داستان با فردی میانسال به نام مایکل د سانتا شروع می شود که او نیز یک اوباش است. او یک رشته را با فدرال رزرو در دزدی که شکست خورده است می کشد. این قرارداد حفاظت از شاهد بود. مایکل همچنین یک دوست جامعه شناس به نام Trevor Philips دارد که شریک قدیمی او در جنایت است.

ترور ناگهان وارد شهر می شود و با مایکل ملاقات می کند ، جایی که آنها بار دیگر دست به دست هم می دهند و گروهی سه نفره را با یک بچه سیاه پوست کوچکتر تشکیل می دهند. آنها قصد دارند چند شغل باقی مانده را که دستمزد بالایی داشتند تکمیل کنند. اما کل سناریو با پیوندهای داستانی مختلف که منجر به قتل عام در زندگی آنها می شود ، آشفته می شود. قالب لذت بردن از سه شخصیت مختلف با سابقه متفاوت در کنار هم ، ایجاد چیزی منحصر به فرد و شدیدتر برای کل خط داستانی GTA 5 اندروید ، دیوانه کننده و سرگرم کننده است برای دستیابی به موفقیت.


گیمرهایی که با نسخه های قدیمی تر GTA مانند GTA IV آشنایی و تجربه دارند ، از عملکرد خط داستانی در طول گیم پلی مطلع هستند. هدف بازی حرفه ای بر اساس تعداد زیادی ماموریت است که به عنوان ستون فقرات کل خط داستان عمل می کند. این مأموریت ها باید به ترتیب دنبال شوند تا در خط داستانی پیشرفت بیشتری داشته باشند. به نظر می رسد ساده و آسان است ، اما بسیار سخت تر از آنچه به نظر می رسد. بازیکنان باید بین ماموریت ها با برخوردهای پویای مختلف روبرو شوند. آنها باید تلاش ها و کارهای مختلف جانبی برای کسب درآمد را تکمیل کنند و انواع وسایل را بخرند تا ماموریت های بعدی را به دست آورند. هر بازیکنی باید ملک های متفاوتی بخرد و همچنین برای به دست آوردن پول نقد سریع در بازار بورس شرکت کند. تقریباً هر مأموریتی از یک هدف اساسی پیروی می کند: رانندگی به مکانی خاص ، کشتن برخی افراد مسلح ، جمع آوری اطلاعات و بازگشت به خانه امن. این برنامه بعد از هر ماموریت جالب توجه می شود ، زیرا برنامه اجرا با هر ماموریت تکمیل شده تغییر می کند. نسخه GTA 5 iOS همچنین دارای برخی مأموریت های اضافی مانند انجام بدلکاری دیوانه کننده ، تخریب محله و پرش از صخره ها و هواپیماها است. این جنگ افزار دارای سلاح هایی است که برای نابودی کامل دشمن دارای درجه نظامی هستند.


GTA 5 برای موبایل در مورد گیم پلی دیوانه کننده ، لذت بردن از گرافیک با کیفیت و تجربه لذت بخش خودرو تقریباً جنبه مثبت دارد. اما این تنها چیزهای خوب نیست که با این بازی سازگار است. این ایراداتی دارد که هنگام تکمیل برخی از اهداف ماموریت خاص احساس خواهید کرد. اولین چیزی که بر خلاف گیم پلی آن است این است که بسیاری از ماموریت ها اهداف رانندگی طولانی تری دارند. برای رسیدن به هدف و تکمیل ماموریت خود باید کیلومترها رانندگی کنید. گاهی اوقات به شما امکان می دهد تا در یک مأموریت واحد که سوار ماشین می شوید ، سواری پشت سر هم داشته باشید. همچنین حالت های بازی چند نفره آنلاین به نام GTA Online وجود دارد. یکی دیگر از اشکالات این قسمت این است که هیچ راه میانبری برای انجام آن وجود ندارد و شما باید با سوار شدن در بزرگراهی که طول مدت آن ماموریت را افزایش می دهد ، تیراندازی ماموریت مورد نظر را کامل کنید. همچنین دارای ایراداتی در بازی است که تکمیل آن را دشوار می کند. بیایید بازی GTA 5 را بارگیری کرده و لذت ببریم!

 


می پسندم نمی پسندم

آموزش درآمد اینترنتی

آینده کسب درآمد از تولید محتوا چگونه است؟

واقعیت این است که روز به روز کسب‌وکارهای اینترنتی بیشتر می‌شوند و روز به روز هم اهمیت تولید محتوا بیشتر می‌شود و افراد زیادی به دنبال تولید کننده محتوا هستند، لذا اگر در تولید محتوا متنی و یا حتی در تولید محتوای ویدیویی توانمند شوید،تا حد زیادی درآمد شما تضمین شده است، حداقل تا وقتی اینترنت و کسب و کار اینترنتی وجود دارد.

برای دیدن بهترین آموزش ها به سایت رونق سر بزنید.

 

هر شغلی معایب و مزایایی دارد، در خصوص تولید محتوای متنی یکی از مزیت های اصلی آن کسب درآمد به صورت دورکاری است، این مدل شغل برای افرادی که توانایی حضور در محل را ندارند و یا فقط به صورت پاره وقت می‌توانند کار کنند مناسب است، مثلا کارمندان، دانشجویان، بانوان خانه دار و….

فقط به یک سیستم کامپیوتری و اینترنت نیاز دارید. حتی می توانید در زمانی که در سفر هستید هم به کارتان مشغول شوید.

 

خب حالا برای کسب درآمد از تولید محتوا چطور می‌تویم کارفرما پیدا کنیم؟

شاید این ساده ترین بخش کسب درآمد از تولید محتوا باشد، افرادی که نیاز به تولید محتوا دارند و به طور کلی درخواست برای تولید کننده محتوای متنی انقدر زیاد است که همینجا این قول را به شما می‌دهم که اگر نویسندگی و تولید محتوای متنی را به خوبی یاد بگیرید، به راحتی می‌توانید پروژه و کارفرما پیدا کنید.

سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آنها پروژه دریافت کنید و کارفرما پیدا کنید، در ادامه این سایت‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

۱ - سایت جابینجا

جابینجا سایتی است که کارفرماها موقعیت‌های شغلی مورد نیاز خود را در آن درج می‌کنند و افراد متخصص برای موقعیت‌های شغلی درج شده رزومه خود را ارسال می‌کنند، و در نهایت برخی از آنها دعوت به مصاحبه حضوری یا تلفنی شده و مراحل جذب را طی می‌کنند.

بخشی از موقعیت‌های شغلی موجود در سایت جابینجا مرتبط با تولید محتوای متنی است، در واقع خیلی از کارفرماها درخواست نویسنده یا تولید کننده محتوای متنی می‌کنند و نویسندگان مختلف برای این موقعیت‌ها اقدام می‌کنند.

در تصویر زیر چند موقعیت شغلی مرتبط با تولید محتوا را مشاهده می‌کنید.

۲ - سایت پونیشا

سایت پونیشا یک سایت فریلنسری است، در این سایت کارفرماها پروژه ایجاد می‌کنند و فریلنسرها یا همان آزادکاران برای این پروژه ها قیمت اعلام می‌کنند و رزومه خود را معرفی می‌کنند.

در واقع در این سایت موقعیت شغلی قرار نمی‌گیرد، بلکه به جای آن کارفرماها پروژه تعریف می‌کنند که خیلی از این پروژه ها مرتبط با تولید محتوا و نویسندگی است، مثلا کارفرما یک پروژه ایجاد می‌کند و در آن توضیح می‌دهد که نیاز به یک نویسنده دارد که هفته ای ۵ مقاله به ایشان تحویل دهد، و سپس نویسندگان مختلف قیمت‌های خودشان را اعلام می‌کنند و با کارفرما وارد مذاکره می‌شوند.

در تصویر زیر کارهایی در پونیشا می‌توان انجام داد را مشاهده می‌کنید، همانطور که مشخص است، یکی از بخش‌های اصلی تولید محتواست.

 

۳ سایت انجام میدم

سایت انجام می‌دهم تقریبا شبیه به سایت پونیشا می‌باشد اما سازوکار آن کمی متفاوت است، در این سایت متخصصین هستند که اعلام می‌کنند چه کاری را می‌توانند انجام دهند و قیمت آن را هم اعلام می‌کنند، در بخش تولید محتوا در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که خیلی از تولید کنندگان کاری که انجام می‌دهند را به همراه قیمت آن معرفی کرده‌اند.


می پسندم نمی پسندم